15 Nisan 2013 Pazartesi

1.HAFTA SONRASI


Çevre besin, su ve yaşam alanıdır. Canlılarda içinde yaşadıkları çevrenin bir parçasıdır fakat Dünyanın karşı karşıya kaldığı çevresel sorunlar ve felaketler ile birlikte  çevre sorunlarına çözüm aranması çevre bilimini ortaya çıkardı. Tartışma sonrası çevre bilimi ile ekolojinin farklı kavramlar olduğunu öğrendim. Çevre bilimi insan doğa ilişkilerini çevre sorunlarını inceleyen bilim dalı, ekoloji ise canlıların birbiri ile çevreyle olan ilişkileri inceleyen bilim dalı olduğunu öğrendim.

27 yorum:

  1. Sana katılıyorum arkadaşım bu konudaki kavramları iyice pekiştirdik.Bende şunları söylemek isterim;Çevre eğitiminin çok ciddi bir şekilde ele alınıp uygulanabilmesi ve toplumun bütün kesiminin yapılacak olan çalışmalara katkı sunmasının sağlanması ile çevre eğitiminde yol alınabilir bence.

    YanıtlaSil
  2. yorumlarına katılıyorum cnm çevre bilimi ve ekoloji kavramlarının birbirinden farklı olduğunu öğrenmiş olduk

    YanıtlaSil
  3. katılıyorum canım ekoloji ve çevre bilimi ile ilgili olan kavram yanılgısı bu ders sayesinde kalkmış oldu.

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum bende cevre bilimi cevre sorunlarından ortaya cıkmışır

    YanıtlaSil
  5. ekoloji ve çevre kavramlarının bir biriyle ilişkili olduğunu ekoloji kavramının da çevreye olan ilgiden dolayı doğduğuna inanıyorum

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım sana katılıyorum birde çevre biliminin gelişimi de bizlerin elindedir....

    YanıtlaSil
  7. herşey insanların elinde bilinçlendirilme şart.haklısın yazdıklarında

    YanıtlaSil
  8. kör olma sebebim yazıları okumakta zorlanıyorum daha fazla dayanamayacağım sana güveniyorum merve ne de olsa bizim gruptasın:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değiştiremedim arka planı nasıl yaptığımıda bilmiyorum :D güvenebilirsin ;)

      Sil
  9. çevre bilimi ve ekolojiyi birbirnden ayırıp öğrendik.

    YanıtlaSil
  10. Çevre biliminin İnsan ile doğa arasındaki ilişkisi olduğunu ve çevre sorunlarını ele aldığını öğrendik.

    YanıtlaSil
  11. çevreye karsı daha duyarlı olmalıyız... ekoloji ve ekosistemi karıştırıyordum artık asla...

    YanıtlaSil
  12. çevre çevre bilimi ekoloji bu kavramlar arsındaki farkları doğru işlemişsin

    YanıtlaSil
  13. çevre çevre bilimi ekoloji bu kavramlar arsındaki farkları doğru işlemişsin burda hem fikiriz artık

    YanıtlaSil
  14. evet artık hem fikir olmalıyız

    YanıtlaSil
  15. çevre bilimi insanların zorunlu ihtiyaçlarından doğmuştur.

    YanıtlaSil
  16. çevre bilimi ve ekoloji farklı kavramlar bu konularda hemfikiriz sanırım artık :)

    YanıtlaSil
  17. çevre bilimi ve ekoloji yi artık rahatça ayırt edebiliriz

    YanıtlaSil
  18. kavramları daha iyi öğrendik

    YanıtlaSil
  19. çevre hakkında bilgimiz artık daha fazla....

    YanıtlaSil
  20. çevre bilimi ve ekoloji kavramları arasında farklılkla vardır. ekoloji kapsar çevre bilimi

    YanıtlaSil
  21. çevre ile ilgili kavramları artık öğrendiğimizi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  22. çevre bilimi ve ekoloji kavramlarını ögrenmiş olduk

    YanıtlaSil
  23. evet çevre bilimi insanların ihtiyaçlarından doğmuştur ve ekoloji ve cevre bilimi farklı kavramlardır öğrendik

    YanıtlaSil
  24. çevre bilimi ve ekolojinin farklı olduğunu anlamışsın

    YanıtlaSil
  25. yorumun benim yorumuma benziyor. bence gayet açıklayıcı olmuş

    YanıtlaSil
  26. sonuna kadar katılıyorum canım

    YanıtlaSil